انجمن علمی نقشه برداری تفت

Geomatic Science Club Of TAFT

انجمن علمی نقشه برداری تفت

Geomatic Science Club Of TAFT

آغاز ساخت 3ماهواره دانشجویی

جام جم آنلاین: دکتر جهانگیریان معاون فن‌آوری وزیر علوم ، تحقیقات و فن‌آوری از پیگیری ساخت سه ماهواره جهت پرتاب به مدار در 3 دانشگاه کشور خبر داد.  
 
 

معاون فن‌آوری وزیر علوم ، تحقیقات و فن‌آوری در گفتگو با ایسنا خاطرنشان کرد: مراحل طراحی این 3 ماهواره به پایان رسیده و مرحله ساخت نیز آغاز شده است و با اتمام مراحل ساخت در آینده نزدیک این ماهواره ها در مدار زمین قرار می گیرند.

وی اظهار کرد: این ماهواره‌ها در 3 دانشگاه صنعتی شریف، امیرکبیر و علم و صنعت ایران طراحی و ساخته می‌شوند.

اطلاعیه ثبت نام همایش نقشه برداری

قابل توجه دانشجویانی که درهمایش نقشه برداری ثبت نام کرده اند: 

برای تکمیل اطلاعات ثبت نام خود روز چهارشنبه مورخ ۲/۲/۸۸ ساعت ۱۰ صبح به دفتر گروه نقشه برداری مراجعه نمایند.در صورت عدم حضور در ساعت و تاریخ مقرر اسامی انها از لیست همایش نقشه برداری حذف خواهد شد.

صورت جلسه انجمن علمی نقشه برداری

در تاریخ 19/1/1388 اولین جلسه رسمی انجمن علمی نقشه برداری در سال جدید در ساعت 13:45 با حضور مدیر گروه نقشه برداری جناب مهندس رستمی در دفتر گروه تشکیل شد و بعد از پرسش و پاسخ بعضی از افراد انجمن مواردی در این جلسه مورد بحث قرار گرفت که شامل موارد زیر می باشد: 

1.با نظر جمع آقای کریم بعنوان مسئول انجمن انتخاب گردید. 

2.آقای علی جلالی بعنوان مسئول وبلاگ انجمن انتحاب گردید. 

3.برگزاری کلاس های آموزشی SDR MAP و AUTO CAD

4.اتمام ثبت نام متقاضیان همایش ژئوماتیک 88 تا تاریخ 23/1/88 

5.انتشار گاهنامه شماره 2 به مناسبت روز استاد. 

6.اطلاع رسانی در مورد همایش نقشه برداری. 

7.برگزاری یک رصد عمومی در تاریخ 11/2/88 

8.آقای مهندس رستمی با استعفای آقای مصطفی رضایی مسئول انجمن نجوم موافقت بعمل آوردند. 

 

لازم به ذکر است که این جلسه قرار بود با حضور انجمن نجوم تشکیل شود که دعوت نیز به عمل آمده بود که به هر علتی در این جلسه خضور نیافتند که باعث رنجش خاطر ما هم شد.امیدواریم که در آینده حضور گرمشان را در کنار خود احساس کنیم.

جلسه هیئت مدیره انجمن

 

در راستای برنامه ریزی فعالیتهای انجمن و تعیین مسئولیتهای جدید در سال 1388، جلسه کلیه اعضای هیئت مدیره انجمن نقشه برداری و انجمن نجوم دانشگاه، از ساعت 13:30 الی 14 روز چهارشنبه 19-1-1388 در محل دفتر گروه نقشه برداری با حضور مهندس رستمی برگزار می گردد.

نوروز ۸۸ خجسته باد

                               مبارک بادت این سال و همه سال

                                                                       همایون بادت این روز و همه روز

بهار جای دوری نیست که یک سال برای آمدنش صبر کنی، بهار همین جاست درون دل تو؛ بهار می آید و نوروز از راه می رسد. بیایید به خاطر قدم های مبارکش پنجره را باز کنیم و کبوتران صلح و دوستی را به پرواز در آوریم.

سال 87 نیز با تمام فرازها و نشیب هایش به اتمام رسید، انشاءالله که در سال جدید شاهد همکاری بیشتر انجمن های دانشگاه و مساعدت بیشتر مسئولین باشیم.

محمد هادی عقیلی